Over de klant

Stern vertegenwoordigt 21 sterke automerken. Daarnaast biedt Stern onder eigen merk en via haar eigen netwerk van vestigingen financiële mobiliteitsproducten en -diensten aan zoals leasing, verzekering, financiering, autoschadeherstel, servicepunten en bedrijfswageninrichting.

Stern

Probleemstelling

Stern wil nadrukkelijker aan de weg timmeren met de mobiliteitsproducten en -diensten die zij onder eigen merk aanbiedt. Ook het fysieke netwerk van servicepunten zal worden uitgebreid naar een landelijke dekking met 24 vestigingen.

Hierbij wil Stern via het online kanaal bedrijfs- en productinformatie bieden, leads genereren en zeker ook directe transacties faciliteren. Stern wil het merk over alle kanalen en alle bedrijfsonderdelen beter tot uiting laten komen zodat er echt van één Stern gesproken kan worden.

Oplossing

Modern Media realiseerde een volwaardig interactief (verkoop)kanaal waarmee Stern online maatwerk in mobiliteit kan leveren. Door automatisch passende banners, knoppen, video's en formulieren te tonen bij de weergegeven auto en vestigingen krijgt elke bezoeker een persoonlijke website-ervaring. Bedrijfs- en productinformatie, mobiliteitsadvies, inspirerende content, auto's, aanbiedingen, mobiliteitsproducten en -diensten, service- en onderhoudsafspraken plannen; alles kan nu online!

Stern
Stern
Stern
Stern

Eindresultaat

Modern Media heeft met Stern sterk ingezet op conversie. Door het interactieontwerp en design, maar vooral ook door de content. Dit heeft meetbaar geleid tot 10% meer omzet op deze onderhoudsdiensten in de eerste 2 maanden na lancering van de onderhoudspagina.

Stern